ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-08-17 10:18:40 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

§14
  1. Kierownicy podlegają służbowo Burmistrzowi. Swoje zadania realizują pod kierunkiem Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika, stosownie do dokonanego podziału obowiązków i kompetencji pomiędzy Burmistrzem a Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem i Skarbnikiem.
  2. Kierownicy, każdy w ustalonym zakresie, podejmują działania i prowadzą sprawy związane z realizacją zadań Burmistrza.
  3. Kierownicy organizują pracę Wydziałów, koordynują ich działalność z działalnością innych wydziałów oraz sprawują bezpośredni nadzór nad całokształtem pracy kierowanych przez siebie jednostek i są przełożonymi podległych im pracowników.
  4. Obowiązki kierowników określone są zakresem działania właściwego Wydziału, którego treść stanowi załącznik do umowy o pracę lub też określone są w pełnomocnictwie do wydawania decyzji administracyjnych, jeżeli prowadzone przez Wydział sprawy mogą kończyć się takimi decyzjami.
  5. Do zadań kierowników Wydziałów należy w szczególności:
  1. zapewnienie prawidłowego, sprawnego i terminowego wykonania zadań wydziału,
  2. załatwianie spraw z zakresu administracji publicznej,
  3. gospodarowanie przyznanymi środkami budżetowymi i mieniem, zgodnie z zasadami określonymi przez Radę i Burmistrza,
  4. opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań Wydziału oraz sprawozdań z wykonania budżetu,
  5. opiniowanie projektów planów finansowych podporządkowanych merytorycznie wydziałowi jednostek organizacyjnych Miasta,
  6. właściwe przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady i Burmistrza oraz innych materiałów przedkładanych tym organom,
  7. zapewnienie sprawnej i kompetentnej obsługi interesantów,
  8. przyjmowanie interesantów w ramach skarg, ich rozpatrywanie oraz analizowanie i eliminowanie źródeł oraz przyczyn ich powstawania,
  9. rozpatrywanie wniosków obywateli, wniosków i interpelacji oraz zapytań radnych, w sprawach należących do właściwości Wydziału, przygotowywanie projektów odpowiedzi w powyższych sprawach,
  10. zapewnienie właściwych warunków pracy podległym zespołom pracowników oraz nadzór nad przestrzeganiem przez nich postanowień Regulaminu Pracy Urzędu, przepisów bhp i p. poż. oraz dotyczących ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
  11. usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziału, ze szczególnym uwzględnieniem uproszczenia procedur załatwiania spraw oraz pracy biurowej,
  12. planowanie pracy wydziału zgodnie z zadaniami określonymi w niniejszym Regulaminie. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących Informacji o realizacji zadań.
  13. współdziałanie z Inspektoratem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,
  14. współdziałanie z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie:
  1. opiniowania statutów i regulaminów organizacyjnych jednostek miejskich,
  2. spraw osobowych, szkolenia pracowników i dyscypliny pracy,
  3. pieczęci urzędowych stosowanych przez Wydziały,
  4. okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników samorządowych zgodnie z ,,Regulaminem przeprowadzenia ocen kwalifikacyjnych”,
  1. współdziałanie z wydziałami: Mienia Komunalnego, Techniczno-Inwestycyjnym w zakresie programowania i realizacji inwestycji związanych z zakresem działania Wydziału oraz w zakresie opracowywania kierunków strategii Miasta i jej realizacji,
  2. współdziałanie z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w sprawach wyposażenia i zaopatrzenia materiałowego oraz w sprawach socjalnych pracowników,
  3. współdziałanie z Wydziałem Promocji i Rozwoju Lokalnego w sprawach przekazywania informacji o istotnych przedsięwzięciach realizowanych przez Wydział oraz reagowania na krytyczne publikacje w mediach, 
  4. współdziałanie z Wydziałem Spraw Obywatelskich w zakresie:
  1. zapewnienia ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych,
  2. ochrony systemów i sieci teleinformatycznych,
  1. współdziałanie z Inspektoratem zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie szkoleń  pracowników dotyczących ochrony informacji niejawnych,
  2. współdziałanie z instytucjami naukowymi i badawczymi, stowarzyszeniami, środowiskami twórców, organizacjami społecznymi i związkami zawodowymi,
  3. współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta,
  4. współdziałanie z Komendantem Straży Miejskiej w zakresie przestrzegania porządku i czystości.
« powrót do poprzedniej strony