ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegoDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Gospodarowania Mieniem i Planowania Przestrzennego

Ogłoszono dnia: 2014-03-20 13:29:14

Termin załatwienia

Załatwienie sprawy do 7 dni od złożenia wniosku.

Osoba kontaktowa

Waldemar Kamiński

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Bartoszyce,
Wydział Gospodarowania Mieniem i Planowania Przestrzennego,
pok. 32

Telefon kontaktowy

89 762 98 53

Adres e-mail

waldemarkaminski@bartoszyce.pl

Sposób załatwienia

  1. Należy złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Do wniosku należy dołączyć mapę oraz potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej. Wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bartoszyce lub przesłać pocztą na adres Urzędu.
  2. W przypadku gdy wniosek będzie niekompletny, zostanie wysłane wezwanie o uzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeżeli wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpatrzenia.
  3. W przypadku złożenia kompletnego wniosku, zostanie wydane zaświadczenie. Zaświadczenie wydaje się na podstawie ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Miejsce odbioru

Odbiór osobisty - pokój nr 32 Urzędu Miasta Bartoszyce, Wydział Gospodarowania Mieniem i Planowania Przestrzennego lub wysyłka pocztą. Odpowiednią opcję należy zaznaczyć na wniosku.

Wymagane Dokumenty

  1. Prawidłowo wypełniony wniosek.
  2. Mapa zasadnicza w skali 1:500, z zaznaczonym obiektem lub częścią obiektu będącego przedmiotem inwestycji (zmiany sposobu użytkowania)
  3. Dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Czas realizacji

Załatwienie sprawy powinno nastąpić w ciągu 7 dni od daty doręczenia kompletnego wniosku. Do tego terminu nie wlicza się okresów opóźnień spowodowanych z winy wnioskodawcy.

Opłaty

Opłata skarbowa:
-17 zł. za wydanie zaświadczenia
- 17 zł.za pełnomocnictwo lub upoważnienie (w przypadku działania Wnioskodawcy przez pełnomocnika) Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej za udzielenie pełnomocnictwa powstaje od każdego stosunku pełnomocnictwa.
W przypadku zwolnienia z opłaty skarbowej należy podać podstawę prawną.
Opłatę skarbową za wydanie zaświadczenia należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Bartoszyce (w godz. otwarcia kasy 7.15 - 14.15) lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta Bartoszyce:
Bank Millennium SA. Oddział Bartoszyce 29 1160 2202 0000 0000 6190 9659

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę, następuje w drodze postanowienia.
Od postanowienia przysługuje zażalenie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Bartoszyce do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 7 dni od daty doręczenia.

Uwagi

  1. Kopię mapy zasadniczej można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1 pok. 303.
  2. W przypadku braku wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 64 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w terminie 7 dni. Nieuzupełnienie dokumentacji w terminie, skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

Podstawa prawna

  1. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm.).
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 267 z póź. zm.).
  3. Ustawa o opłacie skarbowej (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 z póź. zm.).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony