ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2009/011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2009/011

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Data udostępnienia: 2009-12-23

Ogłoszono dnia: 2009-12-23 przez Bożena Martul

Termin składania dokumentów: 2010-01-07 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2009/011

Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie
  • 3 –letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w USC
  • Obywatelstwo polskie
  • Nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  • Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  • pożądane umiejętności pisania i redagowania artykułów, sprawozdań i pism urzędowych,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność organizowania pracy własnej i pracy zespołu,
  • odporność na stres,
  • udokumentowany staż pracy,
  • dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie aktów urodzeń.
  2. Przyjmowanie oświadczeń:
  1. o wyborze imienia (imion) dla dziecka lub o jego zmianie,
  2. o uznaniu dziecka,
  3. o nadaniu dziecka nazwiska męża matki.
  1. Zawiadamianie Sądu o urodzeniu dziecka przez małoletnią matkę w celu ustanowienia opiekuna prawnego.
  2. Wpisywanie orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych dotyczących aktów urodzeń.
  3. Sporządzanie aktów małżeństw zawartych przed kierownikiem USC lub w formie konkordatowej.
  4. Przyjmowanie oświadczeń:
  1. o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa ,
  2. o wyborze nazwisk małżonków i ich dzieci zrodzonych z tego małżeństwa,
  3. o wstąpieniu w związek małżeński,
  4. o powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed jego zawarciem.
  1. Wydawanie zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą lub w formie konkordatowej.
  2. Występowanie do Sądu w sprawie rozstrzygnięcia czy małżeństwo może być zawarte.
  3. Wpisywanie orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych dotyczących aktów małżeństwa.
  4. Sporządzanie aktów zgonu.
  5. Wydaje decyzje administracyjne.
  6. Zawiadamianie organów ewidencji ludności o zarejestrowanych zdarzeniach dotyczących stanu cywilnego.
  7. Zawiadamia Wojewódzki Urząd Statystyczny w Olsztynie przesyłając co miesięczne sprawozdania o ilości urodzeń, małżeństw i zgonów.
  8. Współpracuje z Sądami Rejonowymi.
  9. Prowadzenie korespondencji konsularnej.

V. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (kursy, szkolenia)
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • Wskazane referencje dotychczasowego zatrudnienia.
  • Kwestionariusz osobowy.
  • /Przypominam o podpisaniu własnoręcznym podpisem dokumentów i oświadczeń/

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-01-07 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście lub w pokoju nr 14 (sekretariat) Urzędu Miasta Bartoszyce ul. Bohaterów Monte Cassino 1 lub przesłać pocztą z dopiskiem - ,,nabór na stanowisko podinspektora w USC” - w terminie do dnia 7.01.2010r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Bartoszyce
ul. Boh Monte Cassino 1
Pokój nr 14 - Sekretariat

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce ul. Bohaterów Monte Cassino1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)” potwierdzone własnoręcznym podpisem.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony