Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2014/008Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2014/008Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Miasta Bartoszyce
Miejsce pracy: Urząd Miasta Bartoszyce
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miasta Bartoszyce
Data udostępnienia: 2014-12-29
Ogłoszono dnia: 2014-12-29 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2015-01-09 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2014/008
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji lub zarządzania.
- Obywatelstwo polskie.
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w urzędach
marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa wyżej lub co najmniej czteroletni staż pracy w wymienionych wyżej jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak przynależności do partii politycznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz ustaw: Kodeksu wyborczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość struktury i zadań Urzędu Miasta Bartoszyce oraz jednostek organizacyjnych.
- Wiedza o mieście w zakresie działania samorządu.
- Umiejętności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
- Odpowiedzialność.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i działania w sytuacjach stresowych.
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Sekretarz Miasta
- Koordynuje realizację zadań wynikających z aktów prawnych Rady Miasta i Burmistrza.
- Zapewnia terminowe i właściwe przygotowanie materiałów przez wydziały na Sesje Rady Miasta.
- Sprawuje nadzór nad organizacją pracy wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
- Nadzoruje dyscyplinę pracy w Urzędzie.
- Opracowuje i aktualizuje Regulamin Organizacyjny Urzędu.
- Organizuje zasady właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców.
- Dba o prawidłowe wykonywanie czynności kancelaryjnych oraz właściwy obieg informacji w Urzędzie.
- Nadzoruje przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów prawa i ustalonych procedur przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji i zapytań radnych.
- Nadzoruje gospodarkę mieniem i środkami budżetowymi przeznaczonymi na funkcjonowanie Urzędu.
- Administruje Bezpieczeństwem Informacji.
- Nadzoruje przeprowadzanie wyborów i referendów.
- Prowadzi sprawy związane ze składaniem oświadczeń majątkowych.
- Przeprowadza służbę przygotowawczą dla nowo zatrudnionych pracowników.
- Prowadzi nadzór nad prawidłowym udzielaniem informacji publicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie urzędu w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Informujemy, iż w miesiącu listopadzie 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o braku ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi (art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych).
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-01-09 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Sekretarz Miasta w Urzędzie Miasta Bartoszyce.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, pok. 14 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Bartoszyce
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Edyta Orpik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-12-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Orpik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-12-29 12:11:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-12-29 12:53:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-01-13 12:53:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5869 raz(y) |