Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zagospodarowanie terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno-sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy ul.Traugutta 23 w BartoszycachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zagospodarowanie terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno-sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy ul.Traugutta 23 w BartoszycachSzczegóły informacji
Zagospodarowanie terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno-sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy ul.Traugutta 23 w Bartoszycach
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 158392-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-06-15 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-15 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach, ul.Kętrzyńska 22b, Sekretariat pok. nr 4
Ogłoszono dnia: 2009-05-21 przez Zdzisław Żytko
Treść:
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach
REGON: 519557063
NIP: 743-18-12-396
Adres: ul. Kętrzyńska 22 B , 11-200 Bartoszyce
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 – 15.00
1.2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: bip.bartoszyce.pl
1.3. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO – administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na : zagospodarowania terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno – sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy
ul. Traugutta 23 w Bartoszycach prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie zagospodarowania terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno – sportowe
ogólnodostępne
3.2. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3.3. Przedmiot zamówienia:
3.3.1. Budowę dojazdu i ciągów pieszych.
3.3.2. Dojazd nr 01
- Szerokość wjazdu od ulicy Traugutta wynosi
- Nawierzchnia: Kostka betonowa brukowa szara gr.
cementowo - piaskowej ( 1: 4 ).
- Podbudowa – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr.
- Wymiana gruntu na piasek gr.
- Dojazd ogranicza obrzeże betonowe o wymiarach 8 x
3.3.3. Chodniki nr 02
- Projektowana szerokość ciągów pieszych wynosi 1,5 –
- Spadki poprzeczne – jednostronne 2 %.
- Spadki podłużne 0,5 – 3,0 %
- Nawierzchnia: Kostka betonowa brukowa gr.
piaskowej ( 1 : 4 ).
- Wymiana gruntu na piasek gr.
- Nawierzchnię ograniczają obrzeża betonowe o wymiarach 8 x
3.3.4. Schody terenowe.
Między bieżnią a szkołą istniejące schody i mur oporowy przy schodach należy
rozebrać i wykonać nowe schody i mur oporowy, który będzie policzkiem dla schodów.
Na murkach należy umieścić poręcze z rur stalowych o średnicy
- Konstrukcja schodów:
Szerokość stopnia
Wysokość stopnia
Długość stopnia
- Nawierzchnia:
Stopnice – kostka betonowa czerwona gr.
piaskowej ( 1 : 4 ).
Podstopnice - krawężniki betonowe o wymiarach 15 x
Podbudowa - chudy beton B-9 grubości
Policzki – murki szerokości
3.3.5. Budowę bieżni prostej
- Powierzchnia bieżni 75 x 4,88 =
- Obwód bieżni
- Nawierzchnia: syntetyczna, poliuretanowa gr. min.13 mm z podwójną warstwą
użytkową natryskową ( np. typu Regupol PD, Conipur SP, Conipur EPDM lub inna
o podobnych parametrach) na podbudowie z betonu asfaltowego ułożonego
dwuwarstwowo ( warstwa wiążąca gr.
łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.
gr.
- Kolor nawierzchni ceglasty, linie w kolorze białym.
3.3.6. Budowę skoczni do skoku w dal i trójskoku nr 04
- Powierzchnia rozbiegu 45 x 1,22 =
- Powierzchnia zeskoczni
- Nawierzchnia rozbiegu: syntetyczna, poliuretanowa gr.
użytkową natryskową ( np. typu Regupol PD, Conipur SP, Conipur EPDM lub inna
o podobnych parametrach) na podbudowie z betonu asfaltowego ułożonego
dwuwarstwowo ( warstwa wiążąca gr.
łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.
gr.
Kolor nawierzchni rozbiegu ceglasty.
- Nawierzchnia wybiegu trawiasta, w zeskoczni piasek płukany gr. 30-
- Wokół zeskoczni nawierzchnia poliuretanowa szer. 1,0m.
3.3.7. Odwodnienie.
- Powierzchniowe przez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych kierujących
wody opadowe do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej ( odrębne
opracowanie).
Z powierzchni ciągów pieszych i bieżni wody opadowe odprowadza się na
przyległe trawniki.
Wzdłuż projektowanych murków oporowych, przy skarpach, zaprojektowano ścieki
z elementów betonowych, odprowadzających wodę opadową z terenu do wpustów
kanalizacji deszczowej.
3.3.8. Roboty ziemne.
Zasadnicza niwelacja terenu nie występuje, a roboty ziemne ograniczają się do wykopu
koryt pod nawierzchnię dojazdów, ciągów pieszych, bieżni, skoczni do skoku w dal.
Teren należy przekopać, użyźnić warstwą mieszanki wegetacyjnej grubości
obsiać trawą.
Dokładne zestawienie zamawianych robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
Jeżeli zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu
zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,, lub równoważne ’’.
4. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Pożądany termin realizacji do 15. 08. 2009 r.
6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 20.05.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boisk), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
6.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 20.05.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zagospodarowanie terenu), w tym jedna bieżnia o nawierzchni poliuretanowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi w specjalnościach: jak przedmiot zamówienia,
oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu
zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność
z oryginałem).
6.4.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
7. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
7.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 957,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem złotych).
7.2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bogdan Mroczek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zdzisław Żytko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-05-21 12:48:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-05-21 13:03:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-06-18 13:31:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2189 raz(y) |