ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.

Szczegóły informacji

Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 45329-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-11 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-11 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach ul. Kętrzyńska 22B, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 4 sekretariat.

Ogłoszono dnia: 2010-03-02 przez Zdzisław Żytko

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: ZAO.VIII.343-1/10
 
Nazwa zadania: Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach
Ul. Kętrzyńska 22B
11-200 Bartoszyce
REGON 519557063
NIP 743-18-12-396
bip.bartoszyce.pl
7:00-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.bartoszyce.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w siedzibie zamawiającego Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 22B,
11-200 Bartoszyce. Pokój nr 1.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Działanie 3.1-,, Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną”
Oś priorytetowa 3 „Infrastruktura społeczna”
Nazwa projektu – „Podniesienie jakości kształcenia w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Miejskiej Bartoszyce poprzez zakup wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
jednorazową dostawę wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 1.1
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na kompletne zadanie: - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
b) Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych
wyposażonego w materiały i urządzenia równoważne , pod warunkiem, że zagwarantują
one realizację zadań w zgodzie z uzyskanym dofinansowaniem, zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej,
zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez zamawiającego oraz są tożsame pod
względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki
liniowe, konstrukcje),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych,

Zadanie nr 1

1) Ekrany elektryczne szt 12
2) Tablice interaktywne szt 11
3) Pilot do tablicy interaktywnej szt 171
(system błyskawicznego sprawdzania testów)
4) Projektor szt 56

Zadanie nr 2

1) Oprogramowanie MS OFFICE 2007 szt 50
STANDARD MOLP – licencja edukacyjna
2) Laptop (z oprogramowaniem) szt 56
3) Głośniki do komputera szt 50

1.1 Dostarczane o minimalnych parametrach:

Ekran elektryczny

Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne ekranu elektrycznego
1. Format 4:3
2. Przekątna (wymiary) Wymiary minimum 310 x 230 cm
3. Gwarancja Minimum 12 miesięcy
4. Montaż Możliwość montażu zarówno na ścianie jak i na suficie
5. Powierzchnia Powierzchnia biała z czarnymi ramkami wokół ekranu zwiększającymi kontrast oglądanego obrazu
6. Inne
Ekran w całości musi chować się w kasecie, która zabezpiecza go przed kurzem, sterowanie pilotem bezprzewodowym.

Tablice interaktywne

Lp. Nazwa parametru Wymagane minimalne parametry techniczne tablicy i oprogramowania
1. Przekątna tablicy Minimum 77”
4. Format tablicy 4:3
5. Technologia Rezystywna (dotykowa)
6. Sposób obsługi Bez konieczności dedykowanego narzędzia (technologia dotykowa – rezystywna – umożliwia obsługę w sposób dowolny: palcem, wskaźnikiem, piórem, rysikiem itp.)
7. Sposób podłączenia USB
8. Pobór prądu max 1.6W
9. Waga tablicy max 20 kg
10. Powierzchnia Matowa, umożliwiająca wykorzystywanie jak zwykłą tablicę sucho-ścieralną
11. Rozdzielczość 9600 x 9600, min. 600 dpi
12. Prędkość śledzenia Min 5m / sek. (prędkość przesyłu dla pisania/klikania min 480 pkt./sek.)
13. Dołączone akcesoria Dwa piórka, min 10 m kabel USB, zestaw do powieszenia na ścianie, płyta ze sterownikami, oprogramowanie, instrukcja
14. Inne funkcje Wybór kolorów za pomocą przycisków skrótowych. Przyciski funkcyjne, takie same z prawej i lewej strony tablicy (na krawędzi), umożliwiające: stworzenie nowej strony prezentacji, zapis obszaru roboczego, funkcja cofnij/powtórz, tryb myszy, tryby pisania/rysowania w różnych kolorach (wymagane podstawowe – czarny, czerwony, zielony, niebieski), tryb gumki, kalibracja oraz włączenie oprogramowania.
15. Wsparcie systemów operacyjnych Windows XP/2003/Vista/7, Linux, Mac 10.X
16. Certyfikaty i standardy Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta urządzenia (załączyć do oferty)
WEEE Procedure (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu)
17. Gwarancja Minimum 12 miesięcy
18. Oprogramowanie załączone przez producenta tablicy W języku polskim, możliwość archiwizacji notatek do popularnych formatów plików DOC, PPT, XLS, PDF, HTML, PDF, BMP, EMS, WMS, GIF, CDF, TIF, PNG
Tryb myszy komputerowej oraz tryb graficzny.
Funkcje powiększenia obrazu, kurtyny pionowej i poziomej, rozpoznawanie pisma odręcznego, automatyczna korekcja kształtów, wirtualne przybory: linijka, ekierka, cyrkiel. Biblioteka zasobów, obrazów i klipartów.
Wypełnianie kształtów, transformacja wielkości obiektów oraz możliwość ich obracania. Pasek narzędziowy z możliwością przenoszenia go w dowolne miejsce ekranu oraz jego minimalizacji. Automatyczne zapisywanie w formacie video pracy na poszczególnych stronach. Możliwość zapisu notatek w formacie video wraz z dźwiękiem (z mikrofonu).
19.. Narzędzia nauczania Obejmują: linijkę, kątomierz, ekierkę, cyrkle, wykresy słupkowe, wykresy w formie koła danych statystycznych, oznaczenia kątów/rozmiarów etc. Dostępna jest również biblioteka figur z różnych dziedzin dla łatwego rysowania np. ozdobnych linii, obwódek, funkcji, łuków, schematów blokowych, listów, numeracji etc. Kolor, cień, lity/wklęsły - każdy z tych atrybutów może zostać zdefiniowany. Poza tym użytkownik może korzystać z obszernej biblioteki obrazków z różnych dziedzin.
20. Narzędzia prezentacyjne Obejmują: funkcję zrzutu ekranu, reflektor punktowy (z możliwością edycji jego kształtu), zakrywanie / odkrywanie ekranu (w dowolnej konfiguracji z możliwością zdefiniowania czasu zaczernienia), strzałkę ekranową, kostkę, kalkulator, szkło powiększające (z możliwością edycji jego kształtu i stopnia powiększenia), klawiaturę ekranową etc.
21. Praca na obiektach Każdy pojedynczy obiekt jak i grupę obiektów można obracać, grupować, sortować, użyć jako tła, użyć jako odnośnika, przeciągnąć i zapisać jako ulubiony.
22. Import i eksport plików Możliwość otwierania plików graficznych w formacie: BMP, EMF, WMF, TIF, JPG, GIF, PNG; dokumentów: TXT, DOC, PPT, XLS. Materiał stworzony na tablicy można zapisać w formacie PDF, HTML, CDF oraz w powyżej wymienionych formatach.
23. Odtwarzanie multimediów Możliwość odtwarzania plików: MP3, WAV, WMV, MOV, AVI, DAT, MPG, MPEG, ASF, MPG, RM, RMVB, VOB, SWF bezpośrednio z poziomu tablicy. Możliwość “rysowania” po zatrzymanym materiale filmowym.
24. Rozpoznawanie pisma i kształtów Rozpoznawanie pisma odręcznego, linii i figur.
25. Zapisywanie pisma odręcznego Wsparcie dla bezpośredniego zapisu pisma odręcznego w trybie edycji WORD’a, EXCEL’a oraz w trybie odtwarzania slajdów PowerPoint.
26. Funkcja nagrywania czynności wykonywanych na tablicy Możliwość cofania/powtarzania krok po kroku tego co działo się na tablicy.
27. Nagrywanie zrzutu ekranowego Możliwość nagrywania do pliku AVI, dostępne narzędzia do przekonwertowania nagranego pliku do format SWF, WMV, EXE.
28. Dodatkowe funkcje Prawy / lewy przycisk myszy
Pojedyncze / podwójne kliknięcie w celu otworzenia
Zróżnicowane narzędzia pisaka: ołówek, pióro, długopis, pędzel, rozmyty pędzel, szeroki pędzel. Możliwość ustawienia koloru, przeźroczystości, szerokości, efektu kursora.
Różne rodzaje gumki: okrągła, kwadratowa, obszarowa, w formie “pętli”, obiektowa oraz opcja wymazania całości.
Możliwość wprowadzenia tekstu “odręcznie” lub za pomocą klawiatury ekranowej.
Możliwość edycji czcionki tekstu, rozmiaru i koloru.
Możliwość wstawiania symboli.
Podstawowe funkcje edycji tekstu.
Możliwość importu tekstu do pól tekstowych z plików TXT lub ze schowka.
29. Narzędzie tabeli Możliwość ustawienia ilości kolumn/ wierszy.
Możliwość wstawiania tekstu w każdej komórce.
Możliwość edycji czcionki, jej rozmiaru i koloru.
Możliwość ustawienia koloru obramowania i jego szerokości.
Możliwość zmiany wielkości komórki.
Możliwość wypełnienia komórki kolorem lub obrazkiem
30. Kształty Możliwość użycia predefiniowanych kształtów takich jak: linia ciągła, linia kropkowana, linia składająca się z kropek i kresek, strzałki, kółka, prostokąt, elipsa, wielokąt (dla rysowania trójkątów, wielokątów i nieregularnych linii), romb, sześciokąt, równoległobok, trapez, pięciokąt, trójkąt równoramienny, trójkąt prostokątny.
Predefiniowane jak również odręcznie narysowane kształty można wypełnić kolorem.
Możliwość ustawienia grubości obramowania kształtu oraz jego przeźroczystości.
31. Wykresy Wykresy kołowe oraz słupkowe.
Możliwość ustawienia nazwy i wartości każdego sektora/ słupka, jego tytułu, efektu 3D, koloru tła, jego przeźroczystości i przyporządkowania linków do wykresów.
Możliwość ustawienia wielkości każdego z sektorów / słupków.
Możliwość wypełnienia każdego sektora / słupka kolorem
32. Narzędzia wymiarów i kątów Oznaczenia wymiarów, oznaczenia kątów, linijka, separator, ekierka. Linijka i ekierka mogą być powiększane/ pomniejszane w nieskończoność.
Możliwość ustawienia wielkości, jednostek, ilości miejsc po przecinku wymiarów i kątów.
Możliwość rysowania okręgów, łuków oraz wycinków o określonym promieniu.
Możliwość ustawienia grubości linii, koloru i przeźroczystości etykiet wymiarów i kątów.
33. Ustawienia paska narzędzi Możliwość blokowania / odblokowania paska, jego przenoszenia, zmiany stylu wyświetlania, minimalizowania, ukrywania, zmieniania umiejscowienia.
Możliwość samodzielnego ustawienia skrótów na pasku narzędziowym.
Możliwość dodawania skrótów innych aplikacji na pasku narzędziowym.
Automatyczne zapamiętywanie ostatnich ustawień.


System do testów – 6 kompletów (4 x 30 pilotów, 1 x 31 pilotów, 1 x 20 pilotów)

Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne systemu do testów
1. Funkcjonalności Generator i drukowanie testów (tworzenie testów spersonalizowanych)
Testy na piloty (przeprowadzanie testów za pomocą pilotów)

2. Ilość pilotów uczniowskich 6 zestawów /4 x 30 pilotów uczniowskich, 1 x 31 pilotów uczniowskich, 1 x 20 pilotów uczniowskich/
3. Odbiornik 1 w zestawie
4. Wyświetlacz na pilotach Tak, informacja zwrotna o zarejestrowaniu odpowiedzi przez system, numer pilota, wybrana odpowiedź, typ testu
5. Potwierdzenie wysłania i odebrania udzielonej odpowiedzi tak, z komunikatem na wyświetlaczu pilota
6. Komunikacja pilotów z odbiornikiem bezprzewodowa - fale radiowe, 2.4 GHz
7. Komunikacja odbiornika z komputerem USB
8. Walizka na cały zestaw 1 szt. na zestaw
9. Piloty i odbiornik Automatyczne wykrywanie podłączonego odbiornika (tryb plug&play)
Możliwość zgłaszania się do odpowiedzi za pomocą pilotów z wyświetlonym na ekranie komunikatem
Możliwość przeprowadzania testów wielokrotnego wyboru za pomocą pilotów
Możliwość zamiany pilota uczniowskiego podczas testowania na inny (zmiana przypisania pilota)
Statystyki odpowiedzi w trakcie testu (informacja ile padło głosów na poszczególne odpowiedzi)
Podgląd informacji o poprawności udzielonych odpowiedzi przez poszczególnych uczestników testu w trakcie testu
10. Specyfikacja oprogramowania dla powyższych funkcjonalności Licencja dla całej jednostki edukacyjnej, na wszystkie komputery, dla wszystkich nauczycieli z danej jednostki edukacyjnej
Oprogramowanie w języku polskim
Odpowiadanie za pomocą komputera
Możliwość opracowania nowych funkcjonalności zgłoszonych przez użytkowników
Możliwość wyświetlenia wyników podsumowujących na koniec testu
Możliwość tworzenia i przyznawania skal ocen dla testu i ich automatyczne obliczanie po zakończonym teście
Możliwość przeprowadzania testów spersonalizowanych (z losowym zestawem pytań dla poszczególnych uczniów)
Możliwość rozbudowy o moduł obsługujący odpowiedzi na piloty
11. Bezpieczeństwo Szyfrowanie danych na poziomie bazy danych
Możliwość logowania za pomocą identyfikatora oraz hasła dostępu
Możliwość dodatkowego zabezpieczenia dostępu do danych z poziomu aplikacji za pomocą klucza USB z przypisaną do niego licencją (brak możliwości działania danej licencji po przekopiowaniu na inny klucz USB)
Praca na bazach danych: MySQL oraz Firebird
Możliwość nadania kont z uprawnieniami administratora pozwalającymi na tworzenie i zmianę struktury jednostki oraz import uczestników (uczniów)
Możliwość zakładania przez administratorów kont dla prowadzących umożliwiających dostęp do aplikacji w ramach swojego profilu (widoczność tylko swoich testów i wyników)
Możliwość udostępniania lub nie udostępniania testów innym użytkownikom (nauczycielom)
Możliwość przełączenia wersji językowej oprogramowania (na język polski oraz angielski)
Możliwość importowania uczniów z formatu .CSV oraz .SOU
12. Tworzenie testu Możliwość tworzenia testu jednokrotnego i wielokrotnego wyboru
Możliwość definiowania i zmiany kolejności odpowiedzi w pytaniu
Możliwość dodania do pytania multimediów (obrazów, filmów lub dźwięków)
Możliwość dodania do treści pytania wzorów matematycznych lub obrazów
Możliwość udostępnienia przez prowadzącego stworzonego przez siebie testu innym prowadzącym
Możliwość eksportu i importu testów
Możliwość zaszyfrowania testu przy eksporcie
Możliwość przyznania punktów za pytanie
Możliwość przyznania części punktów za każdą prawidłową odpowiedź
Możliwość tworzenia i nadania testowi skali ocen
Możliwość określenia czasu na odpowiedź na pytanie (brak możliwości poruszania się po pytaniach w trakcie testu na komputerach, automatyczne przechodzenie do następnego pytania po zakończonym czasie)
Możliwość określenia czasu na cały test z pominięciem czasu na poszczególne odpowiedzi (możliwość poruszania się po pytaniach w trakcie testu na komputerach)
Możliwość drukowania testu
13. Zarządzanie testem i testowanie Możliwość określenia czasu (daty i godziny) rozpoczęcia i zakończenia dostępu do uruchomionego testu dla uczestników
Możliwość wydruku testu z zaznaczonymi prawidłowymi odpowiedziami
Możliwość zmiany czcionki i jej wielkości przy wydruku
Możliwość optymalizacji wydruku testu (pomniejszanie grafik, zmiana ilości kolumn odpowiedzi)
Możliwość wydruku testu zindywidualizowanego (automatycznie generowany test z wylosowaną kolejnością pytań i odpowiedzi dla określonej grupy osób)
Możliwość próbnego uruchomienia testu
Możliwość udzielania odpowiedzi za pomocą myszki i klawiatury
Możliwość powiększania multimediów dołączonych do pytania (obrazy, filmy)
Możliwość obserwowania statusu poszczególnych uczestników (zalogowany, w trakcie testowania, zakończył, przerwał)
Automatyczne wyświetlanie wyniku punktowego, procentowego oraz oceny po zakończonym przez użytkownika teście
14. Analiza wyników Możliwość przeglądania i wydruku wyników dla całej grupy (procent poprawnych odpowiedzi dla poszczególnych uczestników testu)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników dla poszczególnego uczestnika (z zaznaczonymi przez niego odpowiedziami)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników z danego testu w kontekście jednej grupy (procentowy rozkład poprawnych odpowiedzi na poszczególne pytania)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników z danego testu w kontekście wielu grup (procentowy rozkład zdawalności z tego samego testu wśród różnych grup)
Możliwość filtrowania wyników po dacie przeprowadzenia testu
Możliwość filtrowania wyników po przedmiocie
Możliwość eksportu wyników do pliku XML
15. Certyfikaty Certyfikat CE (należy załączyć do oferty)
16. Gwarancja Minimum 12 miesięcy

Projektor z uchwytem

36 sztuk spełniających wymagania jak w poniższej tabeli:

Lp. Nazwa parametru Wymagane minimalne parametry techniczne projektora
1. Technologia wyświetlania DLP
2. Jasność Min. 2500 ANSI lumenów
3. Kontrast Min 2500:1
4. Proporcje obrazu 4:3 natywne, 16:9 kompatybilne
5. Wejścia/Wyjścia Wejścia: PC/Video:DVI-I (HDCP), 15 Pin D-sub (RGB/YPbPr/SCART),S-Video
Composite, 2x Audio (3,5mm,2RCA),USB
Wyjścia: min wyjście VGA, wyjście audio
6. Projekcja Krótkoogniskowa, obraz o przekątnej 80’’ z odległości max 1,1 metra
7. Typ i żywotność lampy Min 200W, 4000/3000 h ( STD/tryb BRIGHT)
8. Pilot Tak
9. Wymagane języki menu Polski
10. Akcesoria standardowe Osłona obiektywu, kabel zasilający, kabel VGA, kabel USB, pilot z bateriami, podręcznik użytkownika
11. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu ( załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
Deklaracja zgodności CE ( załączyć do oferty)
12. Sposób montażu Ramie ścienne krótkiej projekcji umożliwiające uzyskać obraz 80 cali
13. Gwarancja Minimum 24 miesiące

20 sztuk spełniających wymagania jak w poniższej tabeli:

Lp. Nazwa parametru Wymagane minimalne parametry techniczne projektora
1. Technologia wyświetlania DLP
2. Jasność Min. 2600 ANSI lumenów
3. Kontrast Min 3000:1
4. Proporcje obrazu 4:3 natywne, 16:9 kompatybilne
5. Wejścia/Wyjścia Wejścia: PC/Video: 2x VGA 15 Pin D-sub ( RGB/YPbPr/SCART), S-Video
Composite, Audio In ( Mini Jack)
Wyjścia: VGA Out, Audio Out ( Mini Jack)
6. Projekcja Standardowa
7. Typ i żywotność lampy Min 180W, 4000h/3000h ( tryb STD/tryb Jasny
8. Pilot Tak
9. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu ( załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
Deklaracja zgodności CE ( załączyć do oferty)
10. Sposób montażu Uchwyt sufitowy z możliwością regulacji długości minimum od 70 do 105 cm
11. Gwarancja Minimum 24 miesiące

Komputer przenośny

Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1. Ekran Minimum 15"
2. Procesor procesor dwurdzeniowy klasy x86 dedykowany do pracy w komputerach przenośnych zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych, taktowany zegarem co najmniej 2,0 GHz, częstotliwość szyny systemowej 800MHz, pamięć podręczna 2 MB (Klasa procesora Intel Core 2 Duo) lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Oferenta.

3. Pamięć RAM Minimum 2 GB, typ zastosowanej pamięci RAM: DDR2,DDR3
4. Dysk twardy Min. 250 GB SATA
5. Karta graficzna z obsługą DirectX 10, Microsoft® Windows Vista™ Aero™, Pixel Shader 4.0,
6. Wyjścia karty graficznej: Wyjście D-Sub;
7. Audio zintegrowana
8. Karta sieciowa Minimum 100 Mbps – RJ 45
9. Łączność bezprzewodowa Wbudowany Wireless 802.11 b/g
Wbudowany moduł Bluetooth
10. Porty/złącza czytnik kart
FireWire (port IEEE1394)
11. Klawiatura Klawiatura (układ QWERTY)
12. Napęd optyczny Nagrywarka DVD wraz z niezbędnym oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania
13. System operacyjny Windows 7 Professional lub Windows XP Professional lub Vista Business .
14. Gwarancja Minimum 12 miesięcy
15. Dodatkowe oprogramowanie Oprogramowanie antywirusowe z subskrypcją na aktualizację bazy wirusów na min. dwa lata.

Głośniki komputerowe

Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne głośników
1. Głośniki w systemie 2.0
2. Ilość głośników 2 głośniki
3. Moc całkowita RMS Minimum 30 watów (RMS)
4. Gwarancja Minimum 12 miesięcy

Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w/w. wyposażenie do siedziby zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień:
30213000-5 komputery osobiste
38652100-1 projektory
66514200-8 usługi ubezpieczenia towaru

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest:
Dostawa wyposażenia – 14 dni od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w każdym zadaniu odrębnie zgodnie z ustawą, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki art. 93, ust. 1 ustawy.
Zastosowane będą następujące kryteria oceny ofert:
Cena dostawy sprzętu 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-03-11 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach ul. Kętrzyńska 22B, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 4 sekretariat.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-11, o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach ul. Kętrzyńska 22B, 11-200 Bartoszyce. Pokój
nr 6 ( Pokój Dyrektora)
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2010-04-10
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogdan Mroczek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zdzisław Żytko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-02 08:32:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-02 08:48:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-12 14:20:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2276 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony