ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-17 08:34:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

zdjęcie zastępcy burmistrza
Urodziłam się 8 stycznia 1977 roku w Poniatowej, małym miasteczku na Lubelszczyźnie. Mama obecnie na emeryturze pracowała, jako kwalifikowana opiekunka do dzieci w żłobku w Poniatowej, natomiast tata poświęcił się swej pasji – ogrodnictwu, którą zajmuje się do dziś. Mam cztery lata młodszego brata.
 W rodzinnym mieście ukończyłam Szkołę Podstawową im. Stefana Żeromskiego (1984 – 1992) oraz Liceum Ogólnokształcące o profilu biologiczno – chemicznym (1992-1996). W latach 1996 – 2001 studiowałam na Wydziale Chemii Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku ochrona środowiska, który ukończyłam uzyskując tytuł magistra. W tym czasie, w latach 1999-2001 ukończyłam kurs pedagogiczny. Kolejne pięć lat poświęciłam pracom badawczym, jako słuchacz studium doktoranckiego na Wydziale Chemii Uniwersytetu Gdańskiego. We wrześniu 2005 roku z narzeczonym Marcinem Mazurem wstąpiliśmy w związek małżeński. W tym czasie byłam współorganizatorem projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej „Eliminacje polichlorowanych bifenyli z rejonu Gdańska. Etap I: Edukacja i diagnoza” (2002-2003) oraz „Eliminacje polichlorowanych bifenyli z rejonu Gdańska. Etap II: Edukacja i eliminacje” (2003-2004). W maju 2006 roku zakończyłam doktorat obroną uzyskując tytuł doktora nauk chemicznych. W czerwcu tegoż roku urodził się nasz syn Maciej.
 W okresie czerwiec 2006 – marzec 2007 byłam osobą bezrobotną bez prawa do zasiłku. Od 15 marca 2007 roku pracuję w Urzędzie Miasta Bartoszyce, początkowo na stanowisku referenta ds. pozyskiwania środków zewnętrznych, następnie podinspektora a od 2010 roku na stanowisku inspektora. W latach 2007 – 2010 brałam udział w wielu szkoleniach dotyczących promocji i pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych. W 2010 roku ukończyłam szkołę podyplomową TWP w Olsztynie „Administracja publiczna i samorządowa”. W krótkim okresie, od 1 lutego do 11 lutego pełniłam obowiązki Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Lokalnego. Od 14 lutego br. pełnię funkcję zastępcy burmistrza.
« powrót do poprzedniej strony