Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
1. Urzędem kieruje Burmistrz przy pomocy Zastępcy Burmistrza, Sekretarza oraz Skarbnika.
2. Służbowym przełożonym zastępcy jest Burmistrz.
3. W czasie nieobecności Burmistrza jego zadania i kompetencje z zakresu kierowania Urzędem przejmuje Zastępca Burmistrza Miasta w następującym zakresie:
1. kierowanie bieżącymi sprawami Miasta,
2. reprezentowanie Miasta i Urzędu,
3. nadzorowanie realizacji budżetu Miasta,
4. podejmowanie czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
5. kierowanie pracą Urzędu,
6. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Miasta,
7. przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
8. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników jednostek organizacyjnych Miasta.
4. Zastępca w ramach wydanych upoważnień może:
1. Wydawać decyzje administracyjne, postanowienia, zaświadczenia,
2. Składać oświadczenia woli w imieniu Gminy Miny Miejskiej Bartoszyce w zakresie zarządu mieniem, tej Gminy,
3. Podpisywać dokumenty finansowe.
5. Zastępca Burmistrza bezpośrednio nadzoruje następujące komórki organizacyjne Urzędu:
1. Wydział Promocji i Rozwoju Lokalnego,
2. Wydział Spraw Obywatelskich,
3. Wydział Spraw Społecznych
oraz nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi podległymi mu tj.: Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Bartoszyckim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, Miejską Biblioteką Publiczną, Bartoszyckim Domem Kultury
6. Współpracuje z podmiotami krajowymi i zagranicznymi w zakresie gospodarczego rozwoju miasta poprzez m.in. pozyskiwania inwestorów i środków pozabudżetowych.
7. Przedkłada Burmistrzowi przygotowane przez siebie projekty uchwał.
8. Wydaje decyzje administracyjne na podstawie odrębnych upoważnień.
9. Wykonuje zadania zlecone przez Burmistrza, zgodnie z jego poleceniami;
Zakres odpowiedzialności.
1. Właściwe i terminowe załatwianie spraw wynikających z powierzonych zadań oraz należyta organizacja pracy na zajmowanym stanowisku.
2. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
3. Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. oraz dotyczących informacji niejawnych i ochrony danych osobowych.
4. Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań oraz wymaganej obowiązującymi przepisami prawa i wymogami wewnętrznymi.
5. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i mienie przeznaczone do wyłącznej używalności.