ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2015/008Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2015/008

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. grafiki i fotografii

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Bartoszyce

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Marketingu i Informacji

Data udostępnienia: 2015-11-12

Ogłoszono dnia: 2015-11-12 przez Edyta Orpik

Termin składania dokumentów: 2015-11-24 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2015/008

Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie: minimum średnie.
  2. Obywatelstwo polskie*.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość zasad projektowania graficznego.
  2. Doświadczenie w projektowaniu reklam wizualnych, banerów, plakatów, folderów itd.
  3. Umiejętność przygotowywania do druku publikacji oraz materiałów promocyjnych.
  4. Znajomość podstawowych zasad promocji i reklamy.
  5. Praktyczna i bardzo dobra znajomość programów graficznych pakietu Adobe (szczególnie Photoshop, Illustrator, InDesign).
  6. Teoretyczna i praktyczna znajomość obsługi sprzętu fotograficznego.
  7. Kreatywność i wyczucie estetyczne - umiejętność szukania różnych rozwiązań dla jednego tematu.
  8. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  9. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy.
  10. Wysoka kultura osobista.
Umiejętności wymagane na stanowisku pracy, wymienione w punktach 2 i 3, należy potwierdzić przykładowymi pracami poprzez prezentację dokonań (portfolio).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby Urzędu Miasta Bartoszyce.
  2. Przygotowywanie materiałów graficznych o charakterze informacyjnym i promocyjnym na potrzeby druku, Internetu i emisji.
  3. Wykonywanie zdjęć, obróbka materiałów fotograficznych.
  4. Przygotowywanie layoutów stron internetowych.
  5. Opracowywanie logotypów na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Bartoszyce.
  6. Tworzenie oraz obróbka grafiki i zdjęć na potrzeby serwisów www, tworzenie banerów flaszowych oraz prezentacji multimedialnych.
  7. Prowadzenie serwisu fotograficznego ważnych wydarzeń w mieście.
  8. Obsługa imprez promocyjnych, targów, spotkań, konkursów itp.
  9. Opracowywania graficzne wydawnictw promocyjnych.
  10. Prowadzenie i aktualizacja serwisów www Urzędu Miasta Bartoszyce.
  11. Prowadzenie profilów w mediach społecznościowych.
  12. Identyfikowanie potrzeb w zakresie planowanych działań informacyjnych lub promocyjnych.
  13. Monitorowanie mediów regionalnych i ogólnopolskich do celów promocyjnych miasta.
  14. Sporządzanie harmonogramów i sprawozdań z realizacji działań promocyjnych.
     

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca w siedzibie urzędu i na terenie miasta Bartoszyce w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Informujemy, iż w miesiącu październiku 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
  4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  6. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-24 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. grafiki i fotografii w Wydziale Marketingu i Informacji Urzędu Miasta Bartoszyce
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, pok. 14 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.

VII. Informacje dodatkowe:

Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.

*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony