ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2017-10-26

Ogłoszono dnia: 2017-10-26 przez Edyta Orpik

Termin składania dokumentów: 2017-11-06 16:00:00

Nr ogłoszenia: 2017/013

Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie ekonomiczne, minimum średnie.
  2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w jednostkach budżetowych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych*.
b. Wymagania dodatkowe:
Umiejętności zawodowe:
  1. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji.
  2. Znajomość zagadnień prawa samorządowego: ustawa o samorządzie gminnym oraz o pracownikach samorządowych.
  3. Umiejętność prowadzenia księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych i obsługi komputera w środowisku MS Office. Mile widziana znajomość programu PUMA.
  4. Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  5. Wskazane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
Predyspozycje osobowościowe:
  1. Samodzielność.
  2. Odpowiedzialność, rzetelność, profesjonalizm w działaniu.
  3. Komunikatywność w kontaktach służbowych.
  4. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres.
  5. Inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.
  6. Wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie księgowości w zakresie wydatków Urzędu Miasta jako jednostki oraz Gminy jako organu a w szczególności:
    • ewidencjonowanie wydatków w księgowości syntetycznej wg rodzajów,
    • uzgadnianie zobowiązań z kartotekami kontrahentów,
    • kontrola poprawności wprowadzonych danych ze względu na zgodność obrotów, zgodność kwot dekretowanych na kontach i wprowadzonych do ewidencji,
    • księgowanie wydatków na odpowiednie konta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej,
    • kompletowanie dokumentów potwierdzających wypłatę zobowiązań oraz dokumentów źródłowych.
  2. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej księgowości.
    • sum depozytowych,
    • Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    • wydatków niewygasających,
    • funduszy pozyskanych ze środków Unijnych bądź z innych zewnętrznych źródeł.
  3. Prowadzenie ewidencji analitycznej zaangażowanych wydatków obciążających budżet jednostki.
  4. Prowadzenie operacji finansowych zadań zleconych przez administrację rządową.
  5. Sporządzanie wykazu oraz prowadzenie analizy zobowiązań  nieuregulowanych w terminie płatności.
  6. Pełna kontrola operacji rozrachunkowych.
  7. Prowadzenie rozrachunków w zakresie udzielonych dotacji.
  8. Ewidencja kosztów inwestycji  oraz rozliczanie efektów.
  9. Prowadzenie rozrachunków w zakresie należności osobowych pracowników.
  10. Prowadzenie rozrachunków z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS.
  11. Ewidencja kredytów i lokat.
  12. Ewidencja i rozliczanie raportów kasowych w tym m.in.:
    • księgowanie wpłat i wypłat środków pieniężnych na odpowiednie konta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.
    • rejestrowanie i rozliczanie zaliczek,
    • kontrola poprawności wprowadzonych danych ze względu na zgodność obrotów, zgodność kwot dekretowanych na kontach i wprowadzonych do ewidencji.
  13. Przygotowanie informacji, analiza wydatków i weryfikacja sald w zakresie powierzonych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca w siedzibie urzędu oraz w terenie w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  10. Kserokopia dowodu osobistego.
Dokumenty dodatkowe:
  1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  2. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-06 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta Bartoszyce.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1) Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, 11 – 200 Bartoszyce lub przesłać pocztą.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Bartoszyce.

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs będzie się składał z trzech etapów:
 
I etap – weryfikacja złożonych dokumentów.
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
 
II etap – test wiedzy.
 
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
 
O terminach II i III etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Bartoszyce po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy oraz zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być m.in.: wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane  w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 
 
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
 
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony