Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-08-17 13:55:49 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
§38
- Burmistrz osobiście podpisuje:
- zarządzenia, decyzje, postanowienia,
- dokumenty kierowane do organów administracji rządowej i samorządowej,
- pisma do przedstawicielstw dyplomatycznych oraz dotyczące współpracy zagranicznej,
- odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
- odpowiedzi na skargi, wnioski i listy,
- uzasadnienia do projektów uchwał Rady.
- Zastępca Burmistrza, Sekretarz i Skarbnik podpisują dokumenty i pisma w ramach udzielonych im uprawnień przez Burmistrza oraz w ramach dokonanego podziału zadań pomiędzy Burmistrzem a Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem i Skarbnikiem.
§39
- Dokumenty przedstawione do podpisu Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza powinny być uprzednio parafowane przez kierownika Wydziału.
§40
- Burmistrz może upoważnić kierownika Wydziału lub pracownika do wydawania i podpisywania decyzji administracyjnych z zakresu administracji publicznej.
- Kierownik wydziału oraz samodzielni pracownicy podpisują bieżącą korespondencję dotyczącą spraw pozostających w zakresie działania Wydziału.
- Pracownik przygotowujący projekt załatwienia sprawy w formie pisma oraz osoba wstępnie akceptująca ten projekt – zaopatruje kopie swoim podpisem umieszczonym z lewej strony tekstu. W uzasadnionych przypadkach /umowy i porozumienia/ projekty wymagają zaopiniowania przez Biuro Prawne.
- Zasady podpisywania dokumentów finansowo-księgowych określa Instrukcja Obiegu Dokumentów Księgowych opracowana przez Skarbnika.
- Obieg, rejestrację, znakowanie spraw, używanie pieczęci urzędowych – określa Instrukcja Kancelaryjna.