Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt tymczasowy trwający powyżej 3 miesięcyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt tymczasowy trwający powyżej 3 miesięcySzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt tymczasowy trwający powyżej 3 miesięcy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2009-11-25 14:54:19
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Elżbieta Bukowska
Miejsce załatwienia
Pokój numer 8 (na parterze)
Telefon kontaktowy
(89) 762 98 23
Sposób załatwienia
Należy wypełnić druk i przedłożyć go wraz wymaganymi dokumentami. Czynność zameldowania zostanie dokonana niezwłocznie.
Fakt pobytu osoby pod oznaczonym adresem potwierdza na formularzu właściciel (osoba dysponująca tytułem prawnym do lokalu) własnoręcznym podpisem.
Fakt pobytu osoby pod oznaczonym adresem potwierdza na formularzu właściciel (osoba dysponująca tytułem prawnym do lokalu) własnoręcznym podpisem.
Miejsce odbioru
Pokój numer 8 (na parterze)
Wymagane Dokumenty
- Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”
- dowód osobisty (ewentualnie inny dokument stwierdzający tożsamość osoby)
- w przypadku małoletnich – odpis skrócony aktu urodzenia z potwierdzonym na odwrocie adresem stałego zameldowania i nr PESEL (jeżeli stałe zameldowanie jest poza Bartoszycami).
Do wglądu należy okazać:
- Tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) - ORYGINAŁ DOKUMENTU lub ODPIS (nie kserokopię).
- Osoby posiadające wojskowe dokumenty osobiste przedstawiają ten dokument w celu zamieszczenia w nim stosownych wpisów:
- mężczyźni: do 50 roku życia a posiadający stopień oficerski do 60 roku życia.
- kobiety: do 40 roku życia a posiadające stopień oficerski do 50 roku życia.
Czas realizacji
niezwłocznie
Opłaty
brak
Tryb odwoławczy
brak – jest to czynność materialno-techniczna dokonywana niezwłoczne po przyjęciu zgłoszenia (patrz uwagi).
Uwagi
Zgodnie z art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych, jeżeli zgłoszone dane budzą wątpliwości, o dokonaniu zameldowania lub wymeldowania rozstrzyga właściwy organ gminy.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).