Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt tymczasowy trwający powyżej 3 miesięcy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2009-11-25 14:54:19

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Elżbieta Bukowska

Miejsce załatwienia

Pokój numer 8 (na parterze)

Telefon kontaktowy

(89) 762 98 23

Sposób załatwienia

Należy wypełnić druk i przedłożyć go wraz wymaganymi dokumentami. Czynność zameldowania zostanie dokonana niezwłocznie.
Fakt pobytu osoby pod oznaczonym adresem potwierdza na formularzu właściciel (osoba dysponująca tytułem prawnym do lokalu) własnoręcznym podpisem.

Miejsce odbioru

Pokój numer 8 (na parterze)

Wymagane Dokumenty

  • Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”
  • dowód osobisty (ewentualnie inny dokument stwierdzający tożsamość osoby)
  • w przypadku małoletnich – odpis skrócony aktu urodzenia z potwierdzonym na odwrocie adresem stałego zameldowania i nr PESEL (jeżeli stałe zameldowanie jest poza Bartoszycami).
Do wglądu należy okazać:
  1. Tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) - ORYGINAŁ DOKUMENTU lub ODPIS (nie kserokopię).
  2. Osoby posiadające wojskowe dokumenty osobiste przedstawiają ten dokument w celu zamieszczenia w nim stosownych wpisów:
  • mężczyźni: do 50 roku życia a posiadający stopień oficerski do 60 roku życia.
  • kobiety: do 40 roku życia a posiadające stopień oficerski do 50 roku życia.

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

brak

Tryb odwoławczy

brak – jest to czynność materialno-techniczna dokonywana niezwłoczne po przyjęciu zgłoszenia (patrz uwagi).

Uwagi

Zgodnie z art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych, jeżeli zgłoszone dane budzą wątpliwości, o dokonaniu zameldowania lub wymeldowania rozstrzyga właściwy organ gminy.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).