Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2009/011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2009/011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2009-12-23
Ogłoszono dnia: 2009-12-23 przez Bożena Martul
Termin składania dokumentów: 2010-01-07 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2009/011
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie
- 3 –letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w USC
- Obywatelstwo polskie
- Nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- pożądane umiejętności pisania i redagowania artykułów, sprawozdań i pism urzędowych,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej i pracy zespołu,
- odporność na stres,
- udokumentowany staż pracy,
- dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie aktów urodzeń.
- Przyjmowanie oświadczeń:
- o wyborze imienia (imion) dla dziecka lub o jego zmianie,
- o uznaniu dziecka,
- o nadaniu dziecka nazwiska męża matki.
- Zawiadamianie Sądu o urodzeniu dziecka przez małoletnią matkę w celu ustanowienia opiekuna prawnego.
- Wpisywanie orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych dotyczących aktów urodzeń.
- Sporządzanie aktów małżeństw zawartych przed kierownikiem USC lub w formie konkordatowej.
- Przyjmowanie oświadczeń:
- o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa ,
- o wyborze nazwisk małżonków i ich dzieci zrodzonych z tego małżeństwa,
- o wstąpieniu w związek małżeński,
- o powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed jego zawarciem.
- Wydawanie zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą lub w formie konkordatowej.
- Występowanie do Sądu w sprawie rozstrzygnięcia czy małżeństwo może być zawarte.
- Wpisywanie orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych dotyczących aktów małżeństwa.
- Sporządzanie aktów zgonu.
- Wydaje decyzje administracyjne.
- Zawiadamianie organów ewidencji ludności o zarejestrowanych zdarzeniach dotyczących stanu cywilnego.
- Zawiadamia Wojewódzki Urząd Statystyczny w Olsztynie przesyłając co miesięczne sprawozdania o ilości urodzeń, małżeństw i zgonów.
- Współpracuje z Sądami Rejonowymi.
- Prowadzenie korespondencji konsularnej.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (kursy, szkolenia)
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Wskazane referencje dotychczasowego zatrudnienia.
- Kwestionariusz osobowy.
- /Przypominam o podpisaniu własnoręcznym podpisem dokumentów i oświadczeń/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-01-07 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście lub w pokoju nr 14 (sekretariat) Urzędu Miasta Bartoszyce ul. Bohaterów Monte Cassino 1 lub przesłać pocztą z dopiskiem - ,,nabór na stanowisko podinspektora w USC” - w terminie do dnia 7.01.2010r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Bartoszyce
ul. Boh Monte Cassino 1
Pokój nr 14 - Sekretariat
ul. Boh Monte Cassino 1
Pokój nr 14 - Sekretariat
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce ul. Bohaterów Monte Cassino1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)” potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)” potwierdzone własnoręcznym podpisem.