ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/002Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/002

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Organizacyjno - Administracyjny

Data udostępnienia: 2011-04-29

Ogłoszono dnia: 2011-04-29 przez Edyta Orpik

Termin składania dokumentów: 2011-05-10 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2011/002

Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie: wyższe
  2. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  5. Nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  2. Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
  3. Pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem.
  4. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji.
  5. Wiedza z zakresu:
    - ustawy o samorządzie gminnym
    - ustawy o pracownikach samorządowych
    - rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej
    - kodeksu postępowania administracyjnego
  6. Umiejętności organizacyjne.
  7. Odporność na stres.
  8. Inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie obsługi sekretariatu i zapewnienie warunków organizacyjnych pracy burmistrza, zastępcy burmistrza i sekretarza miasta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Organizowanie narad i spotkań burmistrza, obsługa gości.
  3. Obsługa interesantów.
  4. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji skarg i wniosków mieszkańców oraz interpelacji radnych.
  5. Nadzór nad przygotowaniem, przez merytorycznie odpowiedzialne wydziały, odpowiedzi na skargi i wnioski wymienione w pkt. 4
  6. Obsługa faxu, komputera, kserokopiarki.
  7. Łączenie rozmów telefonicznych.
  8. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
  9. Prowadzenie książki ewidencji faktur.
  10. Nadzór nad dokumentami przyjmowanymi do podpisu.
  11. Przyjęcie i rejestracja korespondencji przychodzącej do UM.
  12. Sprawowanie funkcji kancelisty w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
  13. Obsługa poczty elektronicznej.
  14. Rozdział zadekretowanej korespondencji na poszczególne wydziały i samodzielne stanowiska.
  15. Prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości do GUS.
  16. Zaopatrzenie sekretariatu w materiały biurowe.
  17. Prowadzenie dokumentów zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  18. Przygotowywanie i zdawanie dokumentów do archiwum zakładowego.
  19. Zastępstwo na stanowisku w Biurze Obsługi Interesanta.
 
 
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny z uwzględnieniem wymagań na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kwestionariusz osobowy.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności (braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-05-10 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce.

VII. Informacje dodatkowe:

I etap – ocena złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
II etap - rozmowa kwalifikacyjna (sprawdzenie poziomu znajomości ustaw wymienionych w naborze oraz znajomości języka angielskiego)
Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie świadectwa pracy na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 1999 r. Nr 90, poz. 999) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Wrota Warmii i Mazur – Biuletyn Informacji Publicznej: www.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Edyta Orpik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Orpik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-29 14:01:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-29 14:04:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-13 13:13:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony