Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2013/001Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2013/001Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. obsługi kasowej
Miejsce pracy: Urząd Miasta Bartoszyce
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2013-05-24
Ogłoszono dnia: 2013-05-24 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2013-06-10 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2013/001
Zlecający: Urząd Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie ekonomiczne; dla osób posiadających wykształcenie średnie wymagany 2-letni staż pracy.
- Doświadczenie w pracy w komórce finansowo - księgowej; preferowany staż pracy przy obrocie pieniężnym.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej.
- Wiedza na temat z zakresu organizacji Urzędu Miasta Bartoszyce.
- Kwalifikacje i doświadczenie na stanowisku kasjera.
- Umiejętność prowadzenia księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych i obsługi komputera w środowisku MS Office.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Dobra organizacja pracy.
- Odpowiedzialność.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność organizowania pracy własnej.
- Odporność na stres.
- Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Znajomość procedur administracyjnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie wpłat, opłat i innych należności oraz bieżące odprowadzanie ich na rachunek bankowy.
- Podejmowanie gotówki z banku na określone potrzeby oraz dokonywanie wypłat.
- Dokumentowanie wpłat i wypłat z kasy.
- Sporządzanie raportów kasowych odzwierciedlających stan faktycznych operacji kasowych (wpłat i wypłat) oraz stan gotówki w kasie.
- Prowadzenie ewidencji i dystrybucji druków ścisłego zarachowania.
- Odpowiedzialność finansowa za stan kasy.
- Wypisywanie faktur VAT i ich ewidencja.
- Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4 godzin,
- obsługa interesanta,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Kserokopie referencji lub opinii.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-06-10 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. obsługi kasowej w Urzędzie Miasta Bartoszyce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. obsługi kasowej w Urzędzie Miasta Bartoszyce.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, pok. 14 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w przy Urzędzie Miasta Bartoszyce
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w przy Urzędzie Miasta Bartoszyce
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Edyta Orpik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Orpik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-05-24 14:45:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-05-24 14:56:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-20 14:35:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6654 raz(y) |