Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2016/011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2016/011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. administracyjno-technicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach
Data udostępnienia: 2016-12-02
Ogłoszono dnia: 2016-12-02 przez Stefania Michalik-Rosa
Termin składania dokumentów: 2016-12-14 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2016/011
Zlecający: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie i 2 - letni staż pracy, w zakresie administracyjnym, technicznym, w zakresie BHP;
- Spełnienie wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających zatrudnienie co najmniej na stanowisku inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane;
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP i p.poż. w zakładzie pracy;
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
b. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane udokumentowane doświadczenie w zakresie obsługi administracyjno-technicznej obiektów użyteczności publicznej;
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność jasnego formułowania myśli i poprawnego przygotowywania pism;
- Sumienność, kreatywność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi administracyjno-technicznej MOPS, a w szczególności:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej rezerwacji pomieszczeń przez użytkowników obiektu administrowanego przez MOPS oraz podmioty zewnętrzne,
- prowadzenie spraw z zakresu remontów bieżących i kapitalnych oraz usuwania usterek technicznych w obiektach znajdujących się w zarządzie MOPS,
-
analiza stanu technicznego obiektów i opracowywanie wniosków do planów remontów,
-
organizacja zakresu i harmonogramu robót dla osób uczestniczących w pracach społecznie użytecznych – nadzór nad realizacją zadania.
Prowadzenie spraw w zakresie BHP i p.poż. w zakładzie pracy w tym m.in:
- opracowywanie rocznych planów poprawy BHP oraz udział w tworzeniu i aktualizacji procedur i instrukcji w zakresie BHP,
- prowadzenie instruktażu ogólnego szkoleń wstępnych pracowników MOPS,
- inicjowanie i organizowanie szkoleń okresowych pracowników MOPS,
- ewidencja i kontrola badań okresowych pracowników,
- czuwanie nad zgodnością warunków pracy z wymaganiami prawnymi w zakresie BHP i p. poż.,
- prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w odzież roboczą i artykuły BHP oraz zapewnienie realizacji obowiązków określonych w aktach wewnątrzzakładowych MOPS,
- sporządzanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy,
- kierowanie pracowników, którzy ulegli wypadkowi na badanie do lekarza orzecznika,
- regularna kontrola warunków pracy. Wnioskowanie zmian zmniejszających zagrożenia,
- ocena ryzyka zawodowego – prowadzenie dokumentacji i inicjowanie działań zmierzających do przeprowadzenia oceny,
- inspirowanie, współtworzenie i promowanie kultury bezpieczeństwa w firmie,
- opracowywania i wdrażania szczególnych zasad postępowania na wypadek klęsk żywiołowych (pożar, powódź).
Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem na potrzeby MOPS zakupów, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznym Regulaminie udzielania zamówień, a w szczególności:
- gromadzenie informacji oraz prowadzenie dokumentacji z zakresu przygotowywanych i prowadzonych postępowań,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie obsługi organizacyjno - kancelaryjnej prac Komisji,
- współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z dokonywaniem zakupów z odpowiedzialnymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi MOPS,
- współpraca z Działem Administracji i Księgowości w zakresie prowadzenia przez przedmiotowy Dział Rejestru umów,
- sporządzanie planu oraz sprawozdań z zakresu zamówień publicznych w MOPS,
- archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa, techniczna, wewnątrz pomieszczenia, z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę; obiekt wyposażony w windę
oraz zaplecze sanitarne dla osób niepełnosprawnych.
oraz zaplecze sanitarne dla osób niepełnosprawnych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach informuje, iż w miesiącu listopadzie 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
- życiorys zawodowy – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, w tym również w zakresie BHP (spełnienie wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających zatrudnienie
co najmniej na stanowisku inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy), - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach,
- kserokopie referencji lub opinii,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie według wzoru (zał. nr 1),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-14 10:00:00
b. Sposób:
- dokumenty aplikacyjne: powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”,
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. administracyjno-technicznych”,
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce, ul. Pieniężnego 10A (pokój A27) lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do Ośrodka.
VII. Informacje dodatkowe:
- Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu w porównaniu z innymi kandydatami wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na oferty kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne, dodatkowe oraz złożą komplet wymaganych dokumentów.
- Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów).
- Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również m.in.: wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło.
- Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: http://bip.bartoszyce.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach, ul. Pieniężnego 10A, parter.