ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/006Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/006

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor Ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miasta Bartoszyce

Data udostępnienia: 2017-06-14

Ogłoszono dnia: 2017-06-14 przez Edyta Orpik

Termin składania dokumentów: 2017-06-26 16:00:00

Nr ogłoszenia: 2017/006

Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomiczne, zarzadzanie i marketing, administracja.
2)Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letni staż pracy zawodowej. 
3)Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5)Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
6)Nieposzlakowana opinia.
7)Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych*.
b. Wymagania dodatkowe:
Umiejętności zawodowe
1)Znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych.
2)Umiejętność pisania wniosków aplikacyjnych.
3)Znajomość zasad rozliczania dotacji zewnętrznych.
4)Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
5)Umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie funduszy pomocowych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane.
6)Doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem środków unijnych (dodatkowy atut to udokumentowanie osiągnięć kandydata w pozyskiwaniu dofinansowania na realizację konkretnych projektów z funduszy Unii Europejskiej),
7)Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
Predyspozycje osobowościowe:
1)Samodzielność.
2)Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych.
3)Umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i  klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej.
4)Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres.
5)Inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy zewnętrznych,
  2. Pozyskiwanie informacji o możliwościach finansowania działań gminy i jej jednostek organizacyjnych ze środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych (projekty twarde i miękkie), analiza tych działań pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania,
  3. Przygotowanie propozycji dotyczących zadań gminy i jej jednostek organizacyjnych kwalifikujących się do finansowania ze środków zewnętrznych,
  4. Monitorowanie terminów i rodzajów naborów wniosków do danych konkursów z dostępnych funduszy,
  5. Przygotowanie informacji, wniosków o płatność, sprawozdań, rozliczeń i raportów z przebiegu i realizacji projektów które uzyskały dofinansowanie,
  6. Monitoring i bieżąca kontrola stanu realizowanych projektów, z udziałem funduszy zewnętrznych,
  7. Nadzór nad wdrażaniem projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
  8. Analiza i ocena strategicznych dokumentów gminy pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy zewnętrznych, przygotowywanie propozycji zmian do tych dokumentów pod kątem pozyskiwania środków zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej,
  9. Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem opisu przedmiotu zamówień publicznych, z zakresu przygotowywania wniosków o dofinansowanie inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca w siedzibie urzędu w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  10. Kserokopia dowodu osobistego. 
Dokumenty dodatkowe:
  1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  2. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-26 16:00:00
b. Sposób:
2. Sposób:
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru       i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1) Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, 11 – 200 Bartoszyce lub przesłać pocztą.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Bartoszyce. 

VII. Informacje dodatkowe:

Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na oferty kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne, dodatkowe oraz złożą komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Bartoszyce po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji  i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również m.in.: zaświadczenia  o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
 
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
 
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Edyta Orpik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Orpik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-14 14:45:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-14 14:49:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-04 13:06:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3757 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony