Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/12Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/12Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent ds. gospodarki mieszkaniowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarowania Mieniem i Planowania Przestrzennego
Data udostępnienia: 2017-10-09
Ogłoszono dnia: 2017-10-09 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2017-10-23 16:00:00
Nr ogłoszenia: 2017/12
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny staż pracy.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych*.
b. Wymagania dodatkowe:
Umiejętności zawodowe
- Znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.), o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1892 ze zm.), o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2016 r., 1610 ze zm.), o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 446), o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z zakresem obowiązków na wskazanym stanowisku.
Predyspozycje osobowościowe:
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność, rzetelność, profesjonalizm w działaniu.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office.
- Komunikatywność w kontaktach służbowych.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres.
- Inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Oddawanie w najem lokali użytkowych w trybie bezprzetargowym i przetargowym.
- Określanie zakresu remontów budynków i lokali komunalnych.
- Prowadzenie spraw związanych ze zmianą sposobu użytkowania lokali i budynków komunalnych, możliwości podziałów lokali mieszkalnych i użytkowych, przebudowy lokali itp.
- Bieżąca współpraca z LOKUM Sp. z o.o. w Bartoszycach w zakresie realizowanych zadań związanych z utrzymaniem substancji lokalowej gminy, sprawowanie nadzoru i rozliczanie robót w zakresie remontów i eksploatacji komunalnych zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.
- Współpraca z zarządcami oraz zarządami wspólnot mieszkaniowych w budynkach, w których Gmina Miejska Bartoszyce jest współwłaścicielem, w zakresie przekraczającym czynności zwykłego zarządu.
- Reprezentowanie Gminy Miejskiej Bartoszyce jako właściciela na zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
- Opracowywanie założeń do Programu Mieszkaniowego i prowadzenie spraw związanych z jego realizacją.
- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania wydziału związanego z gospodarką lokalową.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie urzędu oraz w terenie w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Kserokopia dowodu osobistego.
Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-23 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. gospodarki lokalowej.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1) Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, 11 – 200 Bartoszyce lub przesłać pocztą.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Bartoszyce.
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs będzie się składał z trzech etapów:
I etap – weryfikacja złożonych dokumentów.
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
II etap – test wiedzy.
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
O terminach II i III etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Bartoszyce po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy oraz zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być m.in.: wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.