Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. grafiki i fotografii
Miejsce pracy: Urząd Miasta Bartoszyce
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Marketingu i Informacji
Data udostępnienia: 2015-11-12
Ogłoszono dnia: 2015-11-12 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2015-11-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2015/008
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Obywatelstwo polskie*.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zasad projektowania graficznego.
- Doświadczenie w projektowaniu reklam wizualnych, banerów, plakatów, folderów itd.
- Umiejętność przygotowywania do druku publikacji oraz materiałów promocyjnych.
- Znajomość podstawowych zasad promocji i reklamy.
- Praktyczna i bardzo dobra znajomość programów graficznych pakietu Adobe (szczególnie Photoshop, Illustrator, InDesign).
- Teoretyczna i praktyczna znajomość obsługi sprzętu fotograficznego.
- Kreatywność i wyczucie estetyczne - umiejętność szukania różnych rozwiązań dla jednego tematu.
- Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy.
- Wysoka kultura osobista.
Umiejętności wymagane na stanowisku pracy, wymienione w punktach 2 i 3, należy potwierdzić przykładowymi pracami poprzez prezentację dokonań (portfolio).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby Urzędu Miasta Bartoszyce.
- Przygotowywanie materiałów graficznych o charakterze informacyjnym i promocyjnym na potrzeby druku, Internetu i emisji.
- Wykonywanie zdjęć, obróbka materiałów fotograficznych.
- Przygotowywanie layoutów stron internetowych.
- Opracowywanie logotypów na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Bartoszyce.
- Tworzenie oraz obróbka grafiki i zdjęć na potrzeby serwisów www, tworzenie banerów flaszowych oraz prezentacji multimedialnych.
- Prowadzenie serwisu fotograficznego ważnych wydarzeń w mieście.
- Obsługa imprez promocyjnych, targów, spotkań, konkursów itp.
- Opracowywania graficzne wydawnictw promocyjnych.
- Prowadzenie i aktualizacja serwisów www Urzędu Miasta Bartoszyce.
- Prowadzenie profilów w mediach społecznościowych.
- Identyfikowanie potrzeb w zakresie planowanych działań informacyjnych lub promocyjnych.
- Monitorowanie mediów regionalnych i ogólnopolskich do celów promocyjnych miasta.
- Sporządzanie harmonogramów i sprawozdań z realizacji działań promocyjnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie urzędu i na terenie miasta Bartoszyce w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Informujemy, iż w miesiącu październiku 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-11-24 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. grafiki i fotografii w Wydziale Marketingu i Informacji Urzędu Miasta Bartoszyce
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, pok. 14 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.