Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. opłat i windykacji
Miejsce pracy: Urząd Miasta Bartoszyce
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2014-03-12
Ogłoszono dnia: 2014-03-12 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2014-03-25 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2014/003
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z zakresem pracy na proponowanym stanowisku.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji.
- Umiejętność prowadzenia księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych i obsługi komputera w środowisku MS Office.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność organizowania pracy własnej.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Samodzielność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie analitycznej ewidencji w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Księgowanie wpłat dotyczących w/w opłaty na indywidualne konta podatników ii rozksięgowywanie na należność główną, odsetki i koszty upomnienia.
- Uzgadnianie wpłat z należnościami podatników.
- Dokonywanie zwrotów nadpłat lub przeksięgowanie na inne należności podatników.
- Bieżąca aktualizacja danych podatkowych.
- Kompletowanie dokumentów potwierdzających regulowanie należności.
- Wysyłanie upomnień oraz wystawianie tytułów wykonawczych podatnikom zalegającym z opłatami.
- Prowadzenie i uzgadnianie zestawień opłat za okresy miesięczne.
- Przygotowanie informacji i analiza dochodów w zakresie powierzonych zadań.
- Opracowywanie różnego rodzaju postanowień i decyzji w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Bieżąca i należyta obsługa interesantów.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań.
- Prowadzenie ewidencji należności umorzonych, z odroczonym terminem spłaty całości lub części należności albo rozłożonych na raty.
- Wystawienie faktur vat.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie urzędu w godzinach 7.00 – 15.00, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Kserokopie referencji lub opinii.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i miejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-03-25 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. opłat i windykacji w Urzędzie Miasta Bartoszyce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. opłat i windykacji w Urzędzie Miasta Bartoszyce.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, pok. 14 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Bartoszyce.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów). Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Bartoszyce.