Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2017-10-26
Ogłoszono dnia: 2017-10-26 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2017-11-06 16:00:00
Nr ogłoszenia: 2017/013
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie ekonomiczne, minimum średnie.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w jednostkach budżetowych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych*.
b. Wymagania dodatkowe:
Umiejętności zawodowe:
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji.
- Znajomość zagadnień prawa samorządowego: ustawa o samorządzie gminnym oraz o pracownikach samorządowych.
- Umiejętność prowadzenia księgowości z wykorzystaniem programów komputerowych i obsługi komputera w środowisku MS Office. Mile widziana znajomość programu PUMA.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Wskazane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
Predyspozycje osobowościowe:
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność, rzetelność, profesjonalizm w działaniu.
- Komunikatywność w kontaktach służbowych.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres.
- Inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.
- Wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie księgowości w zakresie wydatków Urzędu Miasta jako jednostki oraz Gminy jako organu a w szczególności:
- ewidencjonowanie wydatków w księgowości syntetycznej wg rodzajów,
- uzgadnianie zobowiązań z kartotekami kontrahentów,
- kontrola poprawności wprowadzonych danych ze względu na zgodność obrotów, zgodność kwot dekretowanych na kontach i wprowadzonych do ewidencji,
- księgowanie wydatków na odpowiednie konta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej,
- kompletowanie dokumentów potwierdzających wypłatę zobowiązań oraz dokumentów źródłowych.
- Prowadzenie syntetycznej i analitycznej księgowości.
- sum depozytowych,
- Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- wydatków niewygasających,
- funduszy pozyskanych ze środków Unijnych bądź z innych zewnętrznych źródeł.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej zaangażowanych wydatków obciążających budżet jednostki.
- Prowadzenie operacji finansowych zadań zleconych przez administrację rządową.
- Sporządzanie wykazu oraz prowadzenie analizy zobowiązań nieuregulowanych w terminie płatności.
- Pełna kontrola operacji rozrachunkowych.
- Prowadzenie rozrachunków w zakresie udzielonych dotacji.
- Ewidencja kosztów inwestycji oraz rozliczanie efektów.
- Prowadzenie rozrachunków w zakresie należności osobowych pracowników.
- Prowadzenie rozrachunków z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS.
- Ewidencja kredytów i lokat.
- Ewidencja i rozliczanie raportów kasowych w tym m.in.:
- księgowanie wpłat i wypłat środków pieniężnych na odpowiednie konta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.
- rejestrowanie i rozliczanie zaliczek,
- kontrola poprawności wprowadzonych danych ze względu na zgodność obrotów, zgodność kwot dekretowanych na kontach i wprowadzonych do ewidencji.
- Przygotowanie informacji, analiza wydatków i weryfikacja sald w zakresie powierzonych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie urzędu oraz w terenie w ustalonych godzinach, wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowisko pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Bartoszyce wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Kserokopia dowodu osobistego.
Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-06 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta Bartoszyce.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1) Urzędu Miasta Bartoszyce, ul. Boh. Monte Cassino 1, 11 – 200 Bartoszyce lub przesłać pocztą.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Bartoszyce.
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs będzie się składał z trzech etapów:
I etap – weryfikacja złożonych dokumentów.
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz wymagania dodatkowe oraz prawidłowo złożyć komplet wymaganych dokumentów.
II etap – test wiedzy.
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
O terminach II i III etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Bartoszyce po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy oraz zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być m.in.: wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Edyta Orpik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Orpik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-26 12:57:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-26 13:47:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-07 12:04:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5098 raz(y) |