Kompetencje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-17 09:58:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Sekretarz zapewnia warunki efektywnego funkcjonowania, sprawnego działania i prawidłowego wykonywania zadań Urzędu.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań radnych,
- organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
- nadzór nad realizacją działalności kontrolnej w Urzędzie,
- nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania materiałów przez wydziały na Sesje Rady,
- koordynacja wykonania zadań wynikających z aktów prawnych organów Miasta i Burmistrza,
- organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,
- nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
- nadzór nad obsługą petentów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,
- nadzór nad organizacją szkoleń pracowników.
Pod bezpośrednim nadzorem Sekretarza pozostają następujące komórki organizacyjne Urzędu:
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny,
- Biuro Rady Miasta.