Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-07-08 11:42:51 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Burmistrz Miasta Bartoszyce, zgodnie z art. 49 i 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 ze zm.), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227), na wniosek Prezesa Zarządu Zakładu Gospodarki Odpadami sp. z o. o., podaje do publicznej wiadomości iż dn. 8 lipca 2010r., wszczęte zostało postępowanie administracyjne, poprzedzające wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, dla inwestycji, której przedmiotem jest zlokalizowanie Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów dla miasta i gminy Bartoszyce, na terenie działki o numerze geodezyjnym 26/11, przy ulicy Bema w Bartoszycach.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie od 8 lipca 2010r. do 29 lipca 2010r., można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie od 8 lipca 2010r. do 29 lipca 2010r., można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia.