Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/002Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/002Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Organizacyjno - Administracyjny
Data udostępnienia: 2011-04-29
Ogłoszono dnia: 2011-04-29 przez Edyta Orpik
Termin składania dokumentów: 2011-05-10 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/002
Zlecający: Burmistrz Miasta Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
- Niekaralność oraz posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
- Pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji.
- Wiedza z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym
- ustawy o pracownikach samorządowych
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej
- kodeksu postępowania administracyjnego - Umiejętności organizacyjne.
- Odporność na stres.
- Inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie obsługi sekretariatu i zapewnienie warunków organizacyjnych pracy burmistrza, zastępcy burmistrza i sekretarza miasta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Organizowanie narad i spotkań burmistrza, obsługa gości.
- Obsługa interesantów.
- Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji skarg i wniosków mieszkańców oraz interpelacji radnych.
- Nadzór nad przygotowaniem, przez merytorycznie odpowiedzialne wydziały, odpowiedzi na skargi i wnioski wymienione w pkt. 4
- Obsługa faxu, komputera, kserokopiarki.
- Łączenie rozmów telefonicznych.
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
- Prowadzenie książki ewidencji faktur.
- Nadzór nad dokumentami przyjmowanymi do podpisu.
- Przyjęcie i rejestracja korespondencji przychodzącej do UM.
- Sprawowanie funkcji kancelisty w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
- Obsługa poczty elektronicznej.
- Rozdział zadekretowanej korespondencji na poszczególne wydziały i samodzielne stanowiska.
- Prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości do GUS.
- Zaopatrzenie sekretariatu w materiały biurowe.
- Prowadzenie dokumentów zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Przygotowywanie i zdawanie dokumentów do archiwum zakładowego.
- Zastępstwo na stanowisku w Biurze Obsługi Interesanta.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny z uwzględnieniem wymagań na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kwestionariusz osobowy.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności (braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-05-10 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Bartoszyce.
VII. Informacje dodatkowe:
I etap – ocena złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
II etap - rozmowa kwalifikacyjna (sprawdzenie poziomu znajomości ustaw wymienionych w naborze oraz znajomości języka angielskiego)
Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie świadectwa pracy na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 1999 r. Nr 90, poz. 999) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Wrota Warmii i Mazur – Biuletyn Informacji Publicznej: www.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
II etap - rozmowa kwalifikacyjna (sprawdzenie poziomu znajomości ustaw wymienionych w naborze oraz znajomości języka angielskiego)
Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie świadectwa pracy na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 1999 r. Nr 90, poz. 999) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Wrota Warmii i Mazur – Biuletyn Informacji Publicznej: www.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Bartoszyce.