ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2014/001Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2014/001

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Konsultant ds. doradztwa i informacji prawnej

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach

Data udostępnienia: 2014-02-06

Ogłoszono dnia: 2014-02-06 przez Stefania Michalik-Rosa

Termin składania dokumentów: 2014-02-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2014/001

Zlecający: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe, 3 letni staż pracy, wskazane kierunki: prawo, prawo administracyjne;
  2. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane udokumentowane doświadczenie w zakresie samodzielnej obsługi prawnej lub samodzielnego stanowiska konsultanta/ doradcy prawnego.
  2. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, terytorialnego;
  3. Znajomość m.in. ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, kodeksu postępowania administracyjnego, rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu cywilnego, kodeksu pracy;
  4. Umiejętność pracy w zespole;
  5. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  6. Sumienność, kreatywność, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Interpretacje oraz wyjaśnianie przepisów prawnych w zakresie ich stosowania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bartoszycach.
  2. Obsługa podopiecznych MOPS w zakresie m.in.:
    • informowania o przysługujących im uprawnieniach,
    • dochodzenia przysługujących im należności,
    • informowania, ukierunkowywania oraz pomocy w konstruowaniu pism procesowych,
    • udziału w postępowaniach egzekucyjnych dotyczących roszczeń dochodzonych przez podopiecznych.
  3. Opracowywanie m.in. projektów wewnętrznych zarządzeń, wzorów decyzji
    administracyjnych, pism procesowych dotyczących działalności placówki oraz weryfikowanie m.in. umów, zawieranych z kontrahentami zewnętrznymi, dokumentacji postępowań przetargowych.
  4. Nadzór nad postępowaniami wyjaśniającymi, odwoławczymi i egzekucyjnymi prowadzonymi przez Ośrodek.
  5. Reprezentowanie, w oparciu o odrębne pełnomocnictwa, Ośrodka przed Sądem w sprawach podopiecznych wszczętych na wniosek MOPS.
  6. Przygotowywanie bieżących materiałów w zakresie działalności organizacyjnej MOPS w celu aktualizacji informacji na stronie internetowej Ośrodka i w BIP.
  7. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia, z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę; obiekt wyposażony w windę oraz zaplecze sanitarne dla osób niepełnosprawnych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy.
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  6. Kserokopie referencji lub opinii.
  7. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie według wzoru (zał. nr 1).
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  12. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-02-17 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru i zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zmianami).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska)
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach 11-200 Bartoszyce, ul. Pieniężnego 10A lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka.

VII. Informacje dodatkowe:

Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu w porównaniu z innymi kandydatami wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na oferty kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne, dodatkowe oraz złożą komplet wymaganych dokumentów.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe i staż pracy są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu (wydane z datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem dokumentów) lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: http://bip.bartoszyce.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach, ul. Pieniężnego 10 A, parter.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stefania Michalik-Rosa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stefania Michalik-Rosa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-06 12:48:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-06 13:13:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-11 09:51:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4479 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony